Κοινά ερωτήματα
Συχνές Ερωτήσεις
01. Η συχνότερη ερώτηση που ακούμε συχνά από πελάτες είναι αν έχουμε την δυνατότητα να συνταγογραφήσουμε φάρμακα
Είναι μια ερώτηση που την ακούς 7/10 από τους πελάτες γιατί έχουν συνδυάσει πως δεν υπάρχει θεραπεία ή βελτίωση δίχως κάποιο φαρμακευτικό σκεύασμα.
Η αλήθεια είναι πως όχι δεν μπορούμε να συνταγογραφήσουμε φάρμακα. Εάν όμως κατά την αξιολόγηση του πελάτη ή κατά την συνεργασία μας ο πελάτης χρειάζεται και φαρμακευτική αγωγή τότε γίνεται παραπομπή σε ψυχίατρο για διερεύνηση και συνταγογράφηση φαρμάκων εάν χρειαστεί.
02. Δεύτερη αγαπημένη ερώτηση είναι εάν σε έναν μήνα θα δουν τα αποτελέσματα που θέλουν
Η απάντηση σε αυτό είναι πως κάθε πελάτης είναι ξεχωριστός και με διαφορετικό αίτημα έρχεται στην Mind Esti. Το χρονικό πλαίσιο της συνεργασίας καθορίζεται στην πρώτη συνάντηση την συνάντηση χημείας όπου εκεί θα μπορείς να γνωρίζεις πόσο χρόνο χρειάζεται για να δεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς.
03. Κόστος Υπηρεσίων
Για να μπορέσουμε να σας δώσουμε μια σαφής και τεκμηριωμένη εικόνα για το κόστος των υπηρεσιών μας θα πρέπει να γνωρίζουμε τι χρειάζεται ο πελάτης από τις υπηρεσίες μας και να τεθεί ένα πλάνο δράσης. Αυτό γίνεται στην πρώτη μας συνάντηση που δεν έχει κάποια οικονομική επιβάρυνση και ενημερώνεστε και για το κόστος των υπηρεσιών.
04. Εάν πρέπει να υπάρχει δέσμευση για αλλαγή συνηθειών
Για να μπορέσουμε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ο πελάτης δεσμεύεται πως αποδέχεται την πλήρη ευθύνη για τον εαυτό του. Αντιλαμβάνεται πως η ψυχική του υγεία και η αυτοβελτίωση του εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πως ζει την ζωή του και οι βλαβερές συνήθειες δεν συμβάλλουν στην προώθηση της καλής ψυχικής υγείας.
05. Υπάρχει Εχεμύθεια
Όσα αναφέρονται κατά τις συναντήσεις μας παραμένουν εντός του πλαισίου συνεργασίας μας και κανένα τρίτο άτομο δεν έχει πρόσβαση στα αρχεία αυτά. Κατά την διάρκεια των συναντήσεων μας κρατάω σημειώσεις οι οποίες με βοηθάνε στο να έχω μια πλήρης εικόνα των όσων έχουμε αναλύσει.
06. Τι γίνεται με την λήξη της συνεργασίας μας;
Με την λήξη της συνεργασίας μας σηματοδοτείται και η επίλυση του ζητήματος που είχε έρθει ο πελάτης. Μπορεί να υπάρχει εκ νέου συνεργασία για άλλο ζήτημα ή άλλη υπηρεσία. Σε κάθε περίπτωση παραμένουμε σε ανοιχτή επικοινωνία με τον πελάτη για να δούμε την πρόοδο του και μετά την λήξη της συνεργασίας μας.